Yalıtımda dünya markası olma vizyonu doğrultusunda faaliyetlerini sürdüren ODE, satış ve pazarlama departmanlarında çalışan ekiplerine yönelik düzenlediği eğitim programlarına devam ediyor. Bu kapsamda Eğitim ve Gelişim Programı’nın ikincisini Eskişehir’de gerçekleştiren ODE Yalıtım, çalışanlarına satış becerilerini farklı pazarlama teknikleri ile geliştirecek yenilikçi uygulamaları gösterdi. Eğitim programlarına ve sunumlara katılan çalışanlar, satış ve pazarlama konularında ODE’yi ön plana çıkaracak yöntemleri öğrendi.
Yalıtım sektörünün önde gelen şirketlerinden ODE, öncü uygulamalarla fark yaratmaya devam ediyor. Çalışanlarının eğitimine ve gelişimine öncelik veren ODE Yalıtım, bu kapsamda Eğitim ve Gelişim Programı’nın ikincisini Eskişehir’de düzenledi. Üç gün süren programa katılan satış ve pazarlama ekipleri, konusunda uzman eğitmenlerden satış becerilerini farklı pazarlama teknikleri ile geliştirecek yenilikçi uygulamaları ve pazarlama süreçlerini iyileştiren yöntemleri dinledi. Grup çalışmaları ve vaka çalışmaları ile uygulamaya yönelik verilen eğitimde, satış ve pazarlamadaki inovasyon süreci de detaylı bir şekilde ele alındı.
ODE Yalıtım Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Turan, toplantının üçüncü gününde “Neden Olmasın?” başlıklı bir sunum yaptı. ODE’nin dünya markası olma yolunda atması gereken adımları anlatan Turan, bu doğrultuda şirketin vizyonunun tüm çalışanlar tarafından benimsenmesinin önemine dikkat çekti. Kendi tecrübelerinden yola çıkarak satış ve pazarlama konularında ODE’yi ön plana çıkaracak önerilerde bulunan Turan, çalışanlara iletişim ve kendilerini sürekli geliştirme tavsiyesinde bulundu.
Ali Türker: “Çalışanlarımız grup çalışmaları sayesinde farklı bakış açıları kazandı”
Sektörün önde gelen şirketlerinden biri olarak Türkiye’de ve uluslararası pazarda gösterdikleri başarıda çalışanlarına verdikleri öneme dikkat çeken ODE Yalıtım Genel Müdürü Ali Türker, “ODE Yalıtım olarak çalışanlarımızın gelişimine önceliklendiriyor, bu doğrultuda belirli aralıklarla eğitim ve gelişim programları düzenliyoruz. Çorlu’dan sonra Eskişehir’de ikincisini düzenlediğimiz Eğitim ve Gelişim Programı sayesinde çalışanlarımıza satış ve pazarlama konularında dünya örneklerinden yola çıkarak uygulamaya yönelik eğitimler verdik ve yaptığımız grup çalışmaları sayesinde ekiplerimize farklı bakış açıları kazandırdık. Sektörde ilkleri gerçekleştiren bir marka olarak önümüzdeki dönemde de çalışanlarımıza ve paydaşlarımıza yönelik birçok faaliyeti hayata geçirmeyi planlıyoruz” dedi.